Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

:D

Av Alexandra Chorsell - 19 februari 2013 17:49



Gick över förväntat bra på intervjun och komiskt nog så är det nog första gången som jag gör en intervju och inte känner mig nervös,obekväm eller pinsam över å göra. Hon gjorde först en presentation om företaget och pratade om vad dom gjorde osv osv och sen så gjorde vi intervjun då om mig och det verkar som om dom tycker att jag är något att ha för företaget. 


Trots allt detta så känner jag ändå att det är inte riktigt det jag är ute efter. Som jag sa min pojkvän så tackar jag bara ja till jobbet OM det är så jag inte får några andra jobberbjudanden eller om mathem ( som jag väntar svar ifrån) inte kan erbjuda mig jobb hos dom som jag mer ser fram emot. För bättre att ha ett jobb och söka vid sidan om än att gå längre tid arbetslös och förlora både bil och pengar.   


Skulle få svar om det imorgon så jag får hålla ena tummen upp iaf. För övrigt så är jag iskall! Skatan i gatan va kallt det va idag! Ångrar frukansvärt mycket att jag inte tog med mig någon typ av vante eller så för då hade jag kanske kalrat mig... Framför allt när jag va två timmar för tidigt till intervjun då jag räknade tiden fel XD

Så det va juh smått irriterande att komma till solna så tidigt men också frysa halva tiden dit pga att jag är en idiot som inte tar med mig mössa eller handskar trots att jag vet att det är kallt... -.-   


Och så som slutfinish på detta så kommer jag göra lite hemmagjorda hamburgare då jag blev fetsugen på det efter att ha sett en annan facebook vän göra det.. eller skulle göra det XD GOOOOOOTT!  


 
 
Ingen bild

Hoffa

19 februari 2013 19:32

Gillar du deeeeep pööööööööörpel?
Då har vi meer att praaaaaaaaaata ommm...

Alexandra Chorsell

20 februari 2013 09:14

HAHAHAHA! XD så fan heller! XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Chorsell - 23 januari 2015 15:19

  alla dessa jävla tankar!    jag hållt på såhär sen i december och värre blir det! på jobbet så dock tänker jag inte så mycket på migsjälv och därav föredrar att vara där för att slippa alla dessa konstiga och ärligt talat twistade saker som k...

Av Alexandra Chorsell - 12 januari 2015 21:45

jag hua mig vad det har hänt mycket.    men främst är det nog mig och min jävla nacke/axlar efter bilolyckan som gjort allt till nästan ett rent helvete. jag må inte vara helt begränsad men jag känner mig så begränsad som jag kan bli för att bli ...

Av Alexandra Chorsell - 22 december 2014 21:17

det må visserligen bara vara 2 dagar kvar till jul nu och både jag min sambo och våra älskade vovvar men mycket har hänt och överraskats dom senaste två dagarna som gått istället.    ska jag kanske börja med att vi båda har världens bästa föräldr...

Av Alexandra Chorsell - 19 december 2014 20:19

...eller gör du det verkligen?   när man känner sig liten och ynklig och du vill bara sitta i en skog och reflektera över.. vafan är det som händer?   lite sån känsla går nu igenom mig sen igår. åter igen blev man sjukskriven en vecka med nya...

Av Alexandra Chorsell - 14 december 2014 17:20

  oh yeah!  har väntat som fan länge på att äntligen få dragträna vovvarna ordentligt! och idag gav min sambo mig hjälpen att ordna det! oooh! det bara sjöng glada sånger inombords på mig. som ett litet barn på julafton va jag då och fortfarande ...

Ovido - Quiz & Flashcards