Alla inlägg under maj 2013

Av Alexandra Chorsell - 23 maj 2013 17:01



ops igen... ! 

har väl typ inte skrivit så mycket här på sistonde. antagligen för att ja känner att jag kanske kommer nånvart med mitt liv och framför allt med både kroppen och jobben. 


börjar väl med ett litet klantigt steg jag gjorde när jag kände för att göra ett inlägg men så blev det så att jag tänkte... hey! why not? jag gör ett videoinlägg igen. 


jo det gick juh bra med allt å så tills att jag skulle redigera videon då jag upptäcker att jag hade micen på mute UNDER hela inspelningen xD lagom idiotisk jag kände mig efter det xD men det slutade juh med då att jag la ner istället för att jag då blev så irriterad och kände mig korkad xD hahaha så typiskt mig.


men vad jag kan skriva istället nu är mAssor men jag kör en förkortad version av det ^^:

1) jag har sen i torsdags förra veckan börjat träna med Wii Fit ( hahaa om man är fattig och känner att nu får det vara nog så är wii fit det enda man kan göra på (eh jag nästan) ) får se vad måtten på min kropp säger men också OM det ens blir nån skilland både på vågen men också kroppsmässigt sätt.

2) lusse (bebis <3) har snart slut på medicin och jag har lite smått orosmoln över det. han klarade sig undan ep anfallen med den medicinen och det känns lite lagom surt att vi nu ska till vet för att kolla värden osv för å se så att han inte tar stryk av den istället. 

3) patrik å jag kommer åka ner till den södra delen av sverige om ca 2 veckor för ett SSC årsmöte ( SwedishSubaruClub) kommer bli kul tror jag. framför allt för Patrik då han fyller år i dom dagarna men också får leka lite med bilen för en gång skull. jag å andra sidan åker nog bara med för att det är ett sånt jäkla trevligt gäng och för att där så (även om indirekt har ett stort intressse för mek av bilar) får jag ett såååååååå stort intresse av att själv ha en subba ^^ sjukt bra bill allmänt. min nästa bil i livet blir nog en subba (funderar redan nu på en 05 eller senare) men jag har inga planer direkt att racea med bilen eller modifiera bilarna jag äger. 

4) har fått 2 dagar fast jobb på nu samt att jag dessutom va på intervju förra veckan för ett annat jobb (dock också som vikarie men dom verkar helsköna och har extremt bra service osv så ja tack! även om det är sommarvikariat!) där jag skulle få svar nån gång nästa vecka pga vabb osv (annars hade jag fått svar redan denna vecka) MER PENGAR I PLÅNBOKEN? JA TACK! :D



ser ut å bli bättre för en men det går trööööögt fram. hoppas på bättre framöver. 


nåväl ska väl inte skriva så mycket mer för då kommer väl era ögon trilla ur. thjolahopp! :P


Ovido - Quiz & Flashcards