Direktlänk till inlägg 1 mars 2014

jepp... dags åter igen då att gå tillbaka till helvetet.

Av Alexandra Chorsell - 1 mars 2014 22:37


som titeln säger.. dags att gå tillbaka till helvetet. 


sitter på ett jobb som skrivit mig som student trots att jag inte är det och nu går utan lön/betalt under den tid som jag "väntar" på jobb. min febriarilön kommer se katastof ut och värre kommer det å bli om jag fortsätter med detta företag och avtal jag har med dom. 


På måndag får det fanimej vara nog... ser ut som att jag antingen går tillbaka till Akassa (för f**king 3:de gången på ett år!) eller om jag kan få det andra jobbet jag söker. (kan ej nämna jobben nu då det kan leda till tvister)


sen så är jag sååååå trött på oseriösa köpare till den bil jag har! oftast får jag problemet med människor som konstat budar med mig om ett pris dom tycker är bra på min bil TROTS att jag säger att jag har finansigering på den och kan inte gå ner efter en viss summa, och då kan jag också ha sagt det typ 3 ggr till dom också och fortfarande så håller dom på. Känns som att dom tror att jag inte är seriös med mitt pris jag satt på den och/eller chansar på att jag kommer backa.


jag vill bara ha ett jobb, som jag kommer å går, varje dag och känner mig glad över att jag har. ett jobb som jag kan få mer erfarenhet av, få utvecklas för både migsjälv och för företaget samt känna att jag GÖR något om dagarna. jag verkligen HATAR att bara vara hemma och inte göra nånting.. ärligt talat!


Jag är glad dock att jag och en av mina bästa vänner drog in till stan idag och typ snackade skit i ca 3 timmar.. kändes som jag fick ur mig lite från det tyngda hjärtat iaf.  

men så fick hon mig också att inse en sak som hon nämnde. 


Om det inte hade varit för min lillkille så hade jag nog varit mer deprimerad nu än tidigare. för precis som hon sa: han finns där för mig när jag känner mig verkligen värdelös, han får mig att rensa tankarna när jag tränar han eller går bara ut med han på långa promenader (och då helst inne i skogarna runt omkring oss) han får mig att skratta när han hittar på massa konstiga saker å göra osv. Jag håller helt med i det argumentet! men jag vill också tillägga att det är inte bara lussebullen som bidrar till mitt någolunda bättre humör om dagarna utan också patrik, min älskade sambo.


dock så har jag märkt fruktansvärda förändringar i han pga mina konstanta problem med jobben (om det inte är att jag själv säger upp mig så är det att jag blir varslad eller något annat) och ekonomin är väldigt dyster för oss båda just nu. det har juh lett till otaliga sjukhusbesök på sistonde och jag blir mer och mer orolig för han. För HAN blir påverkad mav MINA problem. 


som en ond cirkel... 


Jag hoppas att allt vänder väääääääldigt snart.. annars.. well, jag kommer få ekonomiska problem likväl som andra problem  om detta hade tänkt sig att fortsätta. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Chorsell - 23 januari 2015 15:19

  alla dessa jävla tankar!    jag hållt på såhär sen i december och värre blir det! på jobbet så dock tänker jag inte så mycket på migsjälv och därav föredrar att vara där för att slippa alla dessa konstiga och ärligt talat twistade saker som k...

Av Alexandra Chorsell - 12 januari 2015 21:45

jag hua mig vad det har hänt mycket.    men främst är det nog mig och min jävla nacke/axlar efter bilolyckan som gjort allt till nästan ett rent helvete. jag må inte vara helt begränsad men jag känner mig så begränsad som jag kan bli för att bli ...

Av Alexandra Chorsell - 22 december 2014 21:17

det må visserligen bara vara 2 dagar kvar till jul nu och både jag min sambo och våra älskade vovvar men mycket har hänt och överraskats dom senaste två dagarna som gått istället.    ska jag kanske börja med att vi båda har världens bästa föräldr...

Av Alexandra Chorsell - 19 december 2014 20:19

...eller gör du det verkligen?   när man känner sig liten och ynklig och du vill bara sitta i en skog och reflektera över.. vafan är det som händer?   lite sån känsla går nu igenom mig sen igår. åter igen blev man sjukskriven en vecka med nya...

Av Alexandra Chorsell - 14 december 2014 17:20

  oh yeah!  har väntat som fan länge på att äntligen få dragträna vovvarna ordentligt! och idag gav min sambo mig hjälpen att ordna det! oooh! det bara sjöng glada sånger inombords på mig. som ett litet barn på julafton va jag då och fortfarande ...

Presentation


en tjej som är intresserad i Djur men framför allt slädhundar såsom Siberian husky, här kommer du nog märka att det är mycket tränning/tävlingsinlägg med min vovve. välkommen! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards