Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Alexandra Chorsell - 23 februari 2013 16:15


trots lördag så är jag taggad! inte för att det är lördag utan för så mycket mer. 


idag dock så blir det inte så mycket mer stohej än att göra ltie friterade bannaner (OMFG sååååå gooooott!!) och mysa med pojkvän som för övrigt verkar blivit lite gladare på sistone.. medans jagsjälv gått andra vägen.. (mestadels för att jag känner att inget går bra nu trots intervjuer hit och dit och för att jag verkar vara allmänt deppig. den största faktorn till att jag är nere tror jag beror på ekonomin.) 


men idag är idag och då är jag pigg, fick sova ut för en gång skull samt att jag va riktigt trött igår efter allt flaxande till globen och arbetsförmedlingen osv, och glad och väldigt stor kelgris :P så det blir antagligen mycket mys i sängen. wiie! sen så verkar lusse också lite kelgo så då blir vi tre i sängen   

däremot så verkar det som om lusse INTE har någon typ av infektion eller förgiftning av nått slag så nu har vi fått remiss till en vetrinär i uppsala ( kommer inte ihåg vad dom sa att kliniken hette men aja) som jag då får ringa om på månadag å kolla vidare... 


nepp dags å mysa i sängen      thjolahopp!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards