Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Alexandra Chorsell - 25 februari 2013 17:56


hmm inte så mycket å  rapportera idag.. skönt det kanske med tanke på hur mycket som har hänt på sistone.. framför allt när det kommer till mitt jobbsökande samt Lucifers ständiga besök till vetrinären. 

visserligen så stannar inte hans besök där. han ska till nevrologvetrinären nu på torsdag så då får vi se vad mer det är för fel på stackarn. sheeez... kostanden för denna blir juh jävligt dyr dock.. :/ 


väntar fortfarande på svar ifrån uniflex klient samt och framför allt (!) mathem.se! 

(asså helvete vad jag börjar bli irriterad på en människa som verkar total igonrera mig! har försökt få tag på chefen där på mathem och GOD! han verkligen igonrerar!...skickat 4 mail och ringt en gång och snart så kommer jag fan ringa till dom igen om inget händer!) 


och idag så passade jag på att gå ner med lusse till centrum för å möta patrik för å sen handla ett par språjlans nya joggingskor men också hämta en webcam som ja senare behöver för videopresentation på några sidor samt om det nu är så att ett företag använder sig av skype funktionen så kan dom köra direkt intervju med mig hemifrån. 

(tycker det är rätt smart att dom har börjat införa det med tanke på att du kan alltid ha fusklappar på frågor som dom ställer ex, om dom frågar vad för tre styrkor du har och du har tagit reda på det via dina nära och kära, skrivit ner dom som en punktlista på word i datan så kan du snabbt bara kolla va det va (om du känner dig senil dvs ^^) för å sen förklara/upprepa. gör det också mer personligt att göra en videopresentation/intervju på det sättet) 


så det som gäller nu är väl å att söka jobb, göra lite äggröra till söt och mig samt vänta nästa inkommande dag.... tisdag. 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards