Alla inlägg under juli 2013

Av Alexandra Chorsell - 4 juli 2013 21:14



e så glad men dock har lite väl mycket jobb över örona om jag säger det så. 


är lite av en optimist så jag tror jag kanske betar av mitt arbete så fort som möjligt iaf. 

har också på sista tiden spenderat ltie tid med en till härifrån upplands väsby som också har en sibbe och jag är sååååå glad för det. för inte nog med att lucifer har blivit betydligt lugnare med sällskapet av den andra sibben, han har också hittat en "best buddy"... dom båda gillar varandra när dom väl ses. och tydligast man ser det på Lucifer är att när dom väl ses så hälsar dom som vanligt, håller alltid koll på vart sin polare är om lusse  går för långt eller om den andra sibben lyckats hitta nått intressant. men sen när vi väl ska gå hem och går skiljda vägar så står han bara där och kollar på sin polare lite som " hey! va e du på väg? vi går juh hitåt!" och envisas med att han inte riktigt vill gå hem. ^^ så sött! 


har också blivit så att vi nu träffade också den andra sibbens syrra så vi hade en typ av "sibbeträff" uppe i uppsala ^^ kul! och nu så kommer det bli mer träning för lusse. (han har juh iofs blivit betydligt bättre  på att lyssna på mig iaf men jag tränar han också på allmän vardagslydnad med godisbelöning) är också planerat att åka till åkes styckesbruk i september och testa lite drag med lilla plutten :P och då ska den andra sibben också :P 


jag är dock lite smått ledsen över att jag inte har pengar nu så jag kan skämma bort min plutt men också spara till en till sibbe som är planerat att fixa (trots vad alla säger) 



siberian huskies for life!    

 

Lusse på bilträff nere i Ljungbyhed för ca 4 veckor sedan.  

Presentation


en tjej som är intresserad i Djur men framför allt slädhundar såsom Siberian husky, här kommer du nog märka att det är mycket tränning/tävlingsinlägg med min vovve. välkommen! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards