Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Alexandra Chorsell - 24 februari 2013 22:47


Jahopp snart 23 nu och dags att sussa.. e extremt trött antagligen för att jag och söt va ute å gick med lusse som innehöll lite jogging också.
Dock så va inte det de skönaste då lusse drog däcket i skogen och höll på att välta både mig och söt flera gånger med det samt att jag gick i mina skidkläder som stänger in värmen men som för övrigt blir kalla så kände jag att jag kommer bli sjuk eller iaf förkyld snart
Aja svettigt vare och det kändes i dom musklerna man har att man gjort nått bra för kroppen. :-) förhoppningsvis så kan jag sova gott nu då jag känner att jag ät trött men också mör.. ;-) ?

Bjuder på en bild som har lite med lusses däckträning men som va igår. Natti!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards