Direktlänk till inlägg 4 november 2013

Finns så många SH adoption i andra länder, men inte i sverige

Av Alexandra Chorsell - 4 november 2013 22:36


Förstå mig nu här när jag säger såsom titeln säger. 


I sverige så är det mycket på blocket som behöver omplaceras men nu när jag tittar runt lite så är det fanken mer i USA ( uppenbarligen) men också i England.. visserligen så finns det nog i flera länder i europa men ändå. 


Sverige har några som sagt, men inte så många som i jämförelse då med england tex.. eller så har jag inte hittat alla Siberian huskies sidor som är just för sverige. Så det är väl bra? hmm vet ej.. jag vill gärna tro att det är bra iaf. 

 

Ska kolla upp egentligen hur många jag kan hitta, för även om det finns några i sverige så behöver det kanske inte alltid bli så att man adopterar en SH i sverige. 

 

Så många Siberians som ej har ett fast, kärleksfullt och aktivt hem..   

 

 

 

  Would give you my world to take you home,

I Would give you all my love to take you home,

To few are able to understand my passion for you,

that´s why they never would understand why i love you,

         this much....    

      



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Chorsell - 23 januari 2015 15:19

  alla dessa jävla tankar!    jag hållt på såhär sen i december och värre blir det! på jobbet så dock tänker jag inte så mycket på migsjälv och därav föredrar att vara där för att slippa alla dessa konstiga och ärligt talat twistade saker som k...

Av Alexandra Chorsell - 12 januari 2015 21:45

jag hua mig vad det har hänt mycket.    men främst är det nog mig och min jävla nacke/axlar efter bilolyckan som gjort allt till nästan ett rent helvete. jag må inte vara helt begränsad men jag känner mig så begränsad som jag kan bli för att bli ...

Av Alexandra Chorsell - 22 december 2014 21:17

det må visserligen bara vara 2 dagar kvar till jul nu och både jag min sambo och våra älskade vovvar men mycket har hänt och överraskats dom senaste två dagarna som gått istället.    ska jag kanske börja med att vi båda har världens bästa föräldr...

Av Alexandra Chorsell - 19 december 2014 20:19

...eller gör du det verkligen?   när man känner sig liten och ynklig och du vill bara sitta i en skog och reflektera över.. vafan är det som händer?   lite sån känsla går nu igenom mig sen igår. åter igen blev man sjukskriven en vecka med nya...

Av Alexandra Chorsell - 14 december 2014 17:20

  oh yeah!  har väntat som fan länge på att äntligen få dragträna vovvarna ordentligt! och idag gav min sambo mig hjälpen att ordna det! oooh! det bara sjöng glada sånger inombords på mig. som ett litet barn på julafton va jag då och fortfarande ...

Ovido - Quiz & Flashcards