Direktlänk till inlägg 18 februari 2013

woop woop!

Av Alexandra Chorsell - 18 februari 2013 17:20

 

intervju imorgon! hade jag aldrig trott så tidigt under min arbetslösa tid men ser man på.. ;  så som sagt intervju imorgon med Face2Face... få se om dom e nått.. sen så såg jag att mathem som jag sökt till tidigare, har lagt upp en annons på arbetsförmedlingen.se om att dom söker 8 st med just den tjänsten jag sökte för typ två månader sen! WTF! nåja sökte in till det idag å hörde dessutom av mig till en kollega som fortfarande jobbar där om att han kan juh "påminna" chefen om att jag fortfarande är intresserad. 


enligt kollegan då också så skulle jag få svar denna vecka.hoppas för det är där jag egentligen vill jobba. 


nåväl nu såhär några timmar senare också så gjorde vi ett ytterligare blodtest på lucifer då labbet slängde det andra för att vetrinären ville ha borelia/TBE prov på han också. (han hade tydligen lite för mycket av något som jag inte kommer påvad det hette nu men som va för högt iaf och eftersom det va då mycket av dom vita blodcellerna så trodde han att Lucifer antingen va förgiftad eller kanske ev hade en långvarig infektion) lyckligtvis så blev det gratis för oss då som sagt labbet slängde det andra så det va bara att åka dit och lämna. så nu dröjer det väl en vecka till (ca) innan vi får svar om vad det är... infektion eller förgiftning samt om det går att bota. 


för övrigt så har jag sökt jobb då som sagt men jag ringde dessutom SEAT idag (eftersom jag då äger en SEAT ^^) för å kolla vad som hände med anmälan av min parkeringsskada som jag har på bilen efter att bussen körde sönder skiten. dom hade inte hunnit tagit hand om det men skickade ärendet vidare nu till bussbolaget som i sin tur då kontaktar mig och seat ( blir nog mer så att jag hör av mig till dom båda om det inte hänt nått innan fredagen.) .


almost an awsome day.    

 
 
Ingen bild

Alexandra

18 februari 2013 20:56

Lycka till i morgon!!! :D Vad är Face2Face för ett företag? ^^
Kramkram!

Alexandra Chorsell

19 februari 2013 17:48

face2face är typ ett företag som säljer saker i sådana stånd i köpcentrum... du vet i mitten av en korridor av ett köpcentrum så brukar det finnas typ stånd i mitten som säljer lite prylar? typ sånt.. (enkel förklaring är att det är typ "påhopps"försäljare XD)
tack btw :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Chorsell - 23 januari 2015 15:19

  alla dessa jävla tankar!    jag hållt på såhär sen i december och värre blir det! på jobbet så dock tänker jag inte så mycket på migsjälv och därav föredrar att vara där för att slippa alla dessa konstiga och ärligt talat twistade saker som k...

Av Alexandra Chorsell - 12 januari 2015 21:45

jag hua mig vad det har hänt mycket.    men främst är det nog mig och min jävla nacke/axlar efter bilolyckan som gjort allt till nästan ett rent helvete. jag må inte vara helt begränsad men jag känner mig så begränsad som jag kan bli för att bli ...

Av Alexandra Chorsell - 22 december 2014 21:17

det må visserligen bara vara 2 dagar kvar till jul nu och både jag min sambo och våra älskade vovvar men mycket har hänt och överraskats dom senaste två dagarna som gått istället.    ska jag kanske börja med att vi båda har världens bästa föräldr...

Av Alexandra Chorsell - 19 december 2014 20:19

...eller gör du det verkligen?   när man känner sig liten och ynklig och du vill bara sitta i en skog och reflektera över.. vafan är det som händer?   lite sån känsla går nu igenom mig sen igår. åter igen blev man sjukskriven en vecka med nya...

Av Alexandra Chorsell - 14 december 2014 17:20

  oh yeah!  har väntat som fan länge på att äntligen få dragträna vovvarna ordentligt! och idag gav min sambo mig hjälpen att ordna det! oooh! det bara sjöng glada sånger inombords på mig. som ett litet barn på julafton va jag då och fortfarande ...

Ovido - Quiz & Flashcards