Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

23 idag..

Av Alexandra Chorsell - 17 februari 2013 13:10


yeaayy eller nått.. XD jo men lite glad ä jag iaf att jag är ett år äldre men det som gjorde min dag (än så länge) va juh igår. fick så väldans massa paket av familjen och roligt nog av min äldsta lillebror en personlig present ! :O va jätteförvånad att han först ens kom men sen också ger min en personlig present.. urgulligt av han och jag blev lite rörd när jag öppnade den. det visade sig vara en ring som fungerar som en månadskalender.. ena ringdelen står det månader och på den andra så är det en sten( vet ej vad men tror det är kubisk zikrona) som man vrider till önskad månad :D skitcool ring och den är väldigt behaglig.. 


brukar uppleva ringar som jobbiga om dom inte är släta eller att stenarna sitter i själva ringen. jag fick juh då en sån av min bror.. tack snälla bror!    


sen så det jag fick av resten av familjen:

en skitcool elvisp.. (mattsvart elvisp som dessutom har en sladd som man virar in istället för att det är en lös sladd!) 

strumpor. behövdes då jag har ont om sommarstrumpor. 

2 st ljus i färgen lila (lite gammalmodig stil på dom) 

presentkort på stadium

en dammsugare ( en perfekt present då jag råtröttnat på den vi har nu då den indikerar att den är full hela tiden trots byte och kontroll av att den är "tom" på skit osv osv) 

mattabletter 6st 

4 st koppar



och just elvispen och dammsugaren behövde jag verkligen! underbart! 

Nåväl, idag är det del 2 i firandet av lilla mig för att min pojkväns familj ville tydligen fira mig (egentligen så ville vä l bara do fika lite eftersom dom gillar det så mycket) så då fick jag rätt så nyligen och snabbt bestämma tid och datum för ett firande med dom också :P dock så förväntar jag mig inte nån present där mer än kanske nån blomma.

och av min pojkvän? nja det får jag vänta lite med. mer typ till nästa vecka då löning är. :P 


så nu också att både CDON och Nelly hade givit mig lite rabatter så nu ska jag kolla runt lite å se om jag ev kanske hittar nått där :D kul! :D trodde inte nått där ärligt talat men suprise!:D 





här är "små" sakerna :D 


 


och här är Dammsugaren:D  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Chorsell - 23 januari 2015 15:19

  alla dessa jävla tankar!    jag hållt på såhär sen i december och värre blir det! på jobbet så dock tänker jag inte så mycket på migsjälv och därav föredrar att vara där för att slippa alla dessa konstiga och ärligt talat twistade saker som k...

Av Alexandra Chorsell - 12 januari 2015 21:45

jag hua mig vad det har hänt mycket.    men främst är det nog mig och min jävla nacke/axlar efter bilolyckan som gjort allt till nästan ett rent helvete. jag må inte vara helt begränsad men jag känner mig så begränsad som jag kan bli för att bli ...

Av Alexandra Chorsell - 22 december 2014 21:17

det må visserligen bara vara 2 dagar kvar till jul nu och både jag min sambo och våra älskade vovvar men mycket har hänt och överraskats dom senaste två dagarna som gått istället.    ska jag kanske börja med att vi båda har världens bästa föräldr...

Av Alexandra Chorsell - 19 december 2014 20:19

...eller gör du det verkligen?   när man känner sig liten och ynklig och du vill bara sitta i en skog och reflektera över.. vafan är det som händer?   lite sån känsla går nu igenom mig sen igår. åter igen blev man sjukskriven en vecka med nya...

Av Alexandra Chorsell - 14 december 2014 17:20

  oh yeah!  har väntat som fan länge på att äntligen få dragträna vovvarna ordentligt! och idag gav min sambo mig hjälpen att ordna det! oooh! det bara sjöng glada sånger inombords på mig. som ett litet barn på julafton va jag då och fortfarande ...

Ovido - Quiz & Flashcards