Direktlänk till inlägg 5 oktober 2013

Siberian Husky träff i bromma idag.

Av Alexandra Chorsell - 5 oktober 2013 15:06

Wiiie!   


Hade som sagt ett SH träff idag med några på Fb där jag dessutom hade dragit ihop ett evenemang för detta!

Slutade med att efter denna dag då vi som sagt hade den så blev jag så taggad på att göra flera träffar men också  som en av dom andra medlemmarna föreslog, att vi skulle anordna en drag/spårningsträff   ! WIIE! Askul! Ser fram emot det. Har erbjudit mig igen för att vara en evenemanganordnare typ haha xD. 


Så framöver ser det ut som att det inte bara blir träffar utan DRAG-träffar! precis det som jag vill! åh! kan knappt bärga mig! 


Tänkte jag kunde lägga upp en bild som en annan medlem på forumet på fb tog på mig hund, här på bloggen bara för å visa hur jäkla nöjd min kille blev över detta och vill mer ^^ 


 



 
 
David

David

5 oktober 2013 17:03

Siberian Husky är riktigt vackra hundar och väldigt energiska har jag hört :)

http://nordkulturen.bloggplatsen.se

Alexandra Chorsell

9 oktober 2013 16:21

hejsan

oja! dom har exremt mycket energi i sig.. :D men tyvärr så är det många dom tänker hur vackra dom är istället för deras natur... och det är för deras springande. men så fort jag får fart på jobb osv så blir det en spark/släde till han å träna ruset av han ;)

 
En plats i solen

En plats i solen

5 oktober 2013 19:03

Fin bild :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Alexandra Chorsell

9 oktober 2013 16:19

tack du :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Chorsell - 23 januari 2015 15:19

  alla dessa jävla tankar!    jag hållt på såhär sen i december och värre blir det! på jobbet så dock tänker jag inte så mycket på migsjälv och därav föredrar att vara där för att slippa alla dessa konstiga och ärligt talat twistade saker som k...

Av Alexandra Chorsell - 12 januari 2015 21:45

jag hua mig vad det har hänt mycket.    men främst är det nog mig och min jävla nacke/axlar efter bilolyckan som gjort allt till nästan ett rent helvete. jag må inte vara helt begränsad men jag känner mig så begränsad som jag kan bli för att bli ...

Av Alexandra Chorsell - 22 december 2014 21:17

det må visserligen bara vara 2 dagar kvar till jul nu och både jag min sambo och våra älskade vovvar men mycket har hänt och överraskats dom senaste två dagarna som gått istället.    ska jag kanske börja med att vi båda har världens bästa föräldr...

Av Alexandra Chorsell - 19 december 2014 20:19

...eller gör du det verkligen?   när man känner sig liten och ynklig och du vill bara sitta i en skog och reflektera över.. vafan är det som händer?   lite sån känsla går nu igenom mig sen igår. åter igen blev man sjukskriven en vecka med nya...

Av Alexandra Chorsell - 14 december 2014 17:20

  oh yeah!  har väntat som fan länge på att äntligen få dragträna vovvarna ordentligt! och idag gav min sambo mig hjälpen att ordna det! oooh! det bara sjöng glada sånger inombords på mig. som ett litet barn på julafton va jag då och fortfarande ...

Ovido - Quiz & Flashcards