Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Alexandra Chorsell - 9 oktober 2013 16:21


jepp.. 


Sa upp mig i måndags, trodde jag hade uppsägningstid i en månad men tydligen ändrade dom det när jag sa upp mig, något jag inte fattade så idag jobbade man halvdag utan egentligen fatta att jag är redan uppsagd. 


Så nu sitter man här å väntar in ett annat viktigt samtal från annat jobb. Hoppas hoppas hoppas! :/


Och eftersom jag kom hem "tidigare" från sista dagen på jobbet, så satte jag och min hunddagismamma ner å pratades vid lite. Bla om man ev skulle starta ett hunddagis ihop? Visserligen så kostar juh utbildningar å så lite mycket men om man får igång allting så why not? 


Ojoj... upp och ner dag verkligen men skön dag då jag känner att jag kan må bra igen.. kanske. 


Presentation


en tjej som är intresserad i Djur men framför allt slädhundar såsom Siberian husky, här kommer du nog märka att det är mycket tränning/tävlingsinlägg med min vovve. välkommen! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards