Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Alexandra Chorsell - 5 oktober 2013 15:06

Wiiie!   


Hade som sagt ett SH träff idag med några på Fb där jag dessutom hade dragit ihop ett evenemang för detta!

Slutade med att efter denna dag då vi som sagt hade den så blev jag så taggad på att göra flera träffar men också  som en av dom andra medlemmarna föreslog, att vi skulle anordna en drag/spårningsträff   ! WIIE! Askul! Ser fram emot det. Har erbjudit mig igen för att vara en evenemanganordnare typ haha xD. 


Så framöver ser det ut som att det inte bara blir träffar utan DRAG-träffar! precis det som jag vill! åh! kan knappt bärga mig! 


Tänkte jag kunde lägga upp en bild som en annan medlem på forumet på fb tog på mig hund, här på bloggen bara för å visa hur jäkla nöjd min kille blev över detta och vill mer ^^ 


 



Presentation


en tjej som är intresserad i Djur men framför allt slädhundar såsom Siberian husky, här kommer du nog märka att det är mycket tränning/tävlingsinlägg med min vovve. välkommen! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards