Direktlänk till inlägg 3 oktober 2013

helping a friend.

Av Alexandra Chorsell - 3 oktober 2013 19:11


jepp ny dag.. lite gladare idag då jag fick höra av min älskade pojkvän om att uniflex som är det "nya" jobbet, vill ta in mig men pga diverse prylar som uppstått hos dom så måste jag vänta lite.. fine by me men vore juh kul att få det så fort som möjligt... aja.


sen så sålde jag ett gammalt VWG (?) sele till en av mina hundvänners vänner och nu sitter å inväntar tid för å gå och lägga mig. men först rasta hund. 


OH! 

när du ändå läser detta inlägg så kanske du kan hjälpa mig med en grej?

Min hunddagismamma som bor nära mig (Jessica heter hon), och som dessutom tar hand om min vovve under dagarna, behöver lite fler vovvar att ta hand om under dagarna, helst heltid men det väljer du själv. känner du någon kanske som behöver det? såhär skriver hon:


Hej

Mitt namn är Jessica Rudenstig och jag jobbar som dagmatte och hunpassning sen 3 år tillbaka. Jag är 21 år gammal och är utbildad hundtränare och pluggar vidare till veterinär. Jag har sysslat med omplaceringshundar sen en tid tillbaka och även jobbat i Rumänien som aktiv hunvolontärs arbetare. Alla hundar som jag har passat tidigare har fått ordentliga promenader och stabila rutiner. Nu har jag en plats kvar på mitt hunddagis.Är du intresserad finns jag i väsby och kan nås på 0760965853

Finns även på hundpassen.se

 

bild på henne:

 

 

Kan juh säga va egen erfarenhet av henne så gör hon ett utlovat jobb och vet framför allt vad MIN vovve behöver! Love her! Har givit 220% av service när det kommer till hundpassningen i månaden och jag kommer fortsätta med henne. Kanske du får samma känsla som jag?   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Chorsell - 23 januari 2015 15:19

  alla dessa jävla tankar!    jag hållt på såhär sen i december och värre blir det! på jobbet så dock tänker jag inte så mycket på migsjälv och därav föredrar att vara där för att slippa alla dessa konstiga och ärligt talat twistade saker som k...

Av Alexandra Chorsell - 12 januari 2015 21:45

jag hua mig vad det har hänt mycket.    men främst är det nog mig och min jävla nacke/axlar efter bilolyckan som gjort allt till nästan ett rent helvete. jag må inte vara helt begränsad men jag känner mig så begränsad som jag kan bli för att bli ...

Av Alexandra Chorsell - 22 december 2014 21:17

det må visserligen bara vara 2 dagar kvar till jul nu och både jag min sambo och våra älskade vovvar men mycket har hänt och överraskats dom senaste två dagarna som gått istället.    ska jag kanske börja med att vi båda har världens bästa föräldr...

Av Alexandra Chorsell - 19 december 2014 20:19

...eller gör du det verkligen?   när man känner sig liten och ynklig och du vill bara sitta i en skog och reflektera över.. vafan är det som händer?   lite sån känsla går nu igenom mig sen igår. åter igen blev man sjukskriven en vecka med nya...

Av Alexandra Chorsell - 14 december 2014 17:20

  oh yeah!  har väntat som fan länge på att äntligen få dragträna vovvarna ordentligt! och idag gav min sambo mig hjälpen att ordna det! oooh! det bara sjöng glada sånger inombords på mig. som ett litet barn på julafton va jag då och fortfarande ...

Presentation


en tjej som är intresserad i Djur men framför allt slädhundar såsom Siberian husky, här kommer du nog märka att det är mycket tränning/tävlingsinlägg med min vovve. välkommen! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards