Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Alexandra Chorsell - 17 mars 2013 11:00



yesssss. då börjar man jobba imorgon då .. jag tackade ja till Jämför nu som dom heter för nu e jag trött på att bara sitta hemma och inte göra ett skit. hellre att jag gör nått och får ut nått av det än att jag sitter hemma och tycker synd om migsjälv.. 


nu så har jag bara haft utbildningar än så länge men imorgon sätter allvaret igång.. då ska jag börja ringa folk/kunder och sälja lite abonnemang. ska bli kul men har hört att första samtalet är alltid det svåraste så jag förväntar mig att misslyckas MYCKET... men som man alltid brukar säga... övning ger färdighet.. fast i deras term så blir det mer... misslyckas för att lyckas.   


är taggad för att sätta igång och jag hoppas verkligen på att jag iaf kan sälja en under veckan.. helst 7 stycken men bäst att tänka/börja smått och därefter gå högre...   


nåväl... sorry för sena uppdateringar här... som sagt varit lite att göra på sistone men också mycket andra känslor innandess.. nu hoppas jag på iaf att ekonomin blir bättre.. annars vette katten hur jag gör.. 


Presentation


en tjej som är intresserad i Djur men framför allt slädhundar såsom Siberian husky, här kommer du nog märka att det är mycket tränning/tävlingsinlägg med min vovve. välkommen! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards