Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Alexandra Chorsell - 9 mars 2013 17:35

jahopp.. 

lördag och ensam... eller nja.. lusse e juh med mig men det känns ensamt.. 


Karln åkte iväg till kolmården för att ha träff med andra schenkerkollegor och kommer hem imorgon igen. känns ensamt då jag är van vid att han hela tiden ställer idiotkommentarer, pussar mig eller sitter vid datan å pillar/läser information( oftast om sin bil eller liknande prylar) men jag antar att en dag gör inget.. även om jag är hela tiden exremt orolig ( ja jag har svårt för å lita på folk och framför allt  när det kommer till sånna här prylar. mest handlar det mer om att jag är osäker i migsjälv och borde lita på min karl till 100% vilket jag också gör men vi alla vet att vi har den där "känslan" som vi kan få ibland.. ) och känner mig ensam.. 


aja fortsätta spela det nya sim city som karln köpte åt mig nu i veckan. jag har fortfarande ångest över att han insisterade på att köpa den till mig som en sen födelsedagspresent men just nu så känner jag att jag är glad att han gjorde det... inte för att jag är girig men för att jag ska ha nått å göra om dagarna men sen att vi gemensamt sitter å spelar det. kul och vad mer ska jag säga? :P 


älskar min plutt/sötnos över allt annat... ( å som sagt inte för pengarna utan för hans hjärta och personlighet. GOSH han är min snygga karl! )   

Presentation


en tjej som är intresserad i Djur men framför allt slädhundar såsom Siberian husky, här kommer du nog märka att det är mycket tränning/tävlingsinlägg med min vovve. välkommen! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards