Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Alexandra Chorsell - 6 mars 2013 10:56

Ja... vart ska jag börja nu då.. ?
Idag så kommer det juh å bli en intervju med JämförNu som dom hette och visserligen så är den sent ( dvs 16:00) så jag har lite sovmorgon tänkte jag men icke.

Inatt så va söt väldigt trött tydligen och snarkade som vanligt och efter att ha gett upp om att jag kan sova breve han efter sisådär tre timmar så begav jag mig rill soffan och sov där tre timmar.. men det va fan inte skönt för fem öre. Inte nog med att det blev så jävla varmt i vardagsrummet det blev en jobbig kamp mellan att försöka sova och hela tiden bli väckt av nått. (Mycket ljud här hemma som jag lätt kan vakna av men som också kan orsakas av migsjälv) efter tre timmar gick jag tillbaka , utmattad och sömndrucken och somnade rikigt fort. Dock så som vanligt så ringer hans väckarklocka 6 och den vaknar jag alltid till så jsg kunde inte somna om först han väl drog vilket va typ vid halv 6. Men en och halv timma senare så sätter soppgubbarna igång sin soppbil och håller på.. så nu är jag vaken... trött som ett svin och inte alls sugen på att gå på intervju alls. Och framför allt inte nu när jag gick på intervju igår för ICA (som enligt mig inte gick så bra) och sen åkte till globen för rekryteringsträff för K-rauta ute i täby, där jag fick göra två intervjuer. En för kassa och en för logistik ( grabbarna såg tydligen mer kompetens i mig än kassa så dom ville skicka mig till mitt andra önskemål som jag tvekade till då jag inte har truckkort. ).

Kul å vara nervös hela dagen för alla intervjuer asså.^^

Nåväl ska väl gör mig iordning iaf och så hoppas jag på att intervjuen är den sista för denna vecka (om inte mathem hör av sig då) och gå på fler rekryteringsträffar nästa vecka bla för arlandas stora den 14/3...
Nåväl efter allt detta så säger jag tjolahopp!

Presentation


en tjej som är intresserad i Djur men framför allt slädhundar såsom Siberian husky, här kommer du nog märka att det är mycket tränning/tävlingsinlägg med min vovve. välkommen! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards