Direktlänk till inlägg 13 juni 2013

som ur en dröm

Av Alexandra Chorsell - 13 juni 2013 20:35

... så har man världens enklaste men också skönaste jobb.. 


dock så idag så blev allt lite upp och ner och ännu värre när handdatorn fick för sig att säga att den hade dåligt med batteri. (det är juh den enda handdatorn som dom har med det programmet) så det slutade med att jag fick sluta tidigare på fältet ( vilket inte va uppskattat) men fick jobba med dom "fel" jag gjorde på kontoret istället... så tekniskt sett så slutade jag idag 16:20 men har tid till 17:00 (ching!). hoppas det blir bättre imorgon med allt. 


förutom det så har jag upptäckt att jag är i starkt behov av en smartphone med android systemet så om du känner till nån som har en, vill bli av med för en billig slant men som ändå inte är bundet till någon abonnemang eller är på något sätt trasig eller så... hör av dig till mig eller låt personen höra av sig till mig. 

detta för att jag har upptäckt att jag är i starkt behov av att kunna läsa mailen (bla) om dagarna och diverse andra prylar. ( allt ifrån mms som man SER nått på till att snabbt kolla banken) 


har kollat lite på blocket å så men det känns mer som att där är människor oresonliga med mobiler tycker jag eller oseriösa, och det jag menar här är att dom tex inte skriver rätt, skriver på knaglig engelska eller svenska eller skriver en extremt kort innehållsförteckning men sen förväntar sig att man ska ring eller maila för mer frågor. hmm nja.. skriv allt istället för å vela. men jag misstänker starkt också att vissa mobiler där är stulna och därmed så vill jag helst INTE köpa från bland annat privatpersoner. aja får se helt enkelt. 


sen så tänkte jag häromdagen skriva en del av min dröm för den va så bra att det tom va som att se den på bio.. synd bara att jag inte gjorde det. för nu kommer jag bara ihåg vissa delar av den. dock så är slutet av drömmen väldigt detaljerad fortfarande så kanske att jag skriver ner den i helgen. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Chorsell - 23 januari 2015 15:19

  alla dessa jävla tankar!    jag hållt på såhär sen i december och värre blir det! på jobbet så dock tänker jag inte så mycket på migsjälv och därav föredrar att vara där för att slippa alla dessa konstiga och ärligt talat twistade saker som k...

Av Alexandra Chorsell - 12 januari 2015 21:45

jag hua mig vad det har hänt mycket.    men främst är det nog mig och min jävla nacke/axlar efter bilolyckan som gjort allt till nästan ett rent helvete. jag må inte vara helt begränsad men jag känner mig så begränsad som jag kan bli för att bli ...

Av Alexandra Chorsell - 22 december 2014 21:17

det må visserligen bara vara 2 dagar kvar till jul nu och både jag min sambo och våra älskade vovvar men mycket har hänt och överraskats dom senaste två dagarna som gått istället.    ska jag kanske börja med att vi båda har världens bästa föräldr...

Av Alexandra Chorsell - 19 december 2014 20:19

...eller gör du det verkligen?   när man känner sig liten och ynklig och du vill bara sitta i en skog och reflektera över.. vafan är det som händer?   lite sån känsla går nu igenom mig sen igår. åter igen blev man sjukskriven en vecka med nya...

Av Alexandra Chorsell - 14 december 2014 17:20

  oh yeah!  har väntat som fan länge på att äntligen få dragträna vovvarna ordentligt! och idag gav min sambo mig hjälpen att ordna det! oooh! det bara sjöng glada sånger inombords på mig. som ett litet barn på julafton va jag då och fortfarande ...

Presentation


en tjej som är intresserad i Djur men framför allt slädhundar såsom Siberian husky, här kommer du nog märka att det är mycket tränning/tävlingsinlägg med min vovve. välkommen! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards