Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Alexandra Chorsell - 17 juni 2013 20:21


ja skrev juh förra gången att jag va i starkt behov av en andriod right? hmm jag är det fortfarande men inte på samma sätt längre.. har väl börjat inse att jag behöver inte kolla fb 24/7, jag behöver inte kolla mailen varje dag numera osv osv. det jag egentligen vill ha den för är för musiken. är rätt tråkigt ibland på jobbet då man inte hör nått annat än natur och kanske nån gapande unge på ett dagis inärheten eller hundar som skäller. 


har upptäckt att jag är rätt ensam på min arbetsplats. ibland så ser jag mina kollegor jobba med ett skåp eller gräver ner kabel men oftast är jag helt själv. det är väl skönt i sig men att ha någon ibland att prata med ibland men jag antar att jag inte ska gnälla. har juh världens bästa jobb och världens skönaste gäng på kontoret.   (som jag för övrigt åker till varje dag innan jag åker hem då jag gör en körjournal nu då) 


men som titeln säger så har jag nu letar runt lite med sambon min om att köpa en ny display på nätet (ebay, my love) samt diverse prylar som är till mobilen. billigare och troligen bättre då serviceföretagarna är jävligt dyra. :( 


men iaf. 


Presentation


en tjej som är intresserad i Djur men framför allt slädhundar såsom Siberian husky, här kommer du nog märka att det är mycket tränning/tävlingsinlägg med min vovve. välkommen! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards