Direktlänk till inlägg 26 april 2013

Yaay.. Fick ett par nya mjukisar/träningsbyxor

Av Alexandra Chorsell - 26 april 2013 14:47

Hihi min söta karl tyckte att jag skulle få ett par nya byxor pga alla andra som är trasiga... :-P så på bilden med byxorna så kan ja g också härmed säga att jag har gått ner mer än vad jag trodde.. :-D jag har nu M i kläder. ( för er dom inte visste tidigare så hade jag storlek L till XL i vissa kläder mrn generellt L.) wiie :-D happy!
Nåväl förutom det så ska jag nämna några saker här.
1) jag kommer göra en plastikoperation för hyllan men självfallet när jag har pengar för det.
2) jag kommer fixa en till vovve framöver. Lusse behöver det men också för att jag vill och kan. Dock så går hyllan för mig, först.
3) Jämför nu, där jag jobbade några dar har visats sig skicka felaktiga uppgifter på anställningsbeviset och dessutom lyckats (inte än men ändå piss) skjuta upp inlämningen av papprena igen men denna gång inom 3 veckor. Suck säger jag bara.

Inte nog med det som nämnts ovan så ska jag på Stockholm fetisch fair nu den 9/5 men karln och en vän samt hennes kille och igen sminkat mig. Dock är jag inte lika nöjd denna gång. Fan kan inte min stora palett komma nån gång?! :(

 
 
Isabella

Isabella

27 april 2013 14:50

Menar inget illa men att ha lila eller rosa kan lätt ge ett "sjukt" intryck, alltså att man ser sjuk ut när man har skandinavisk hudton! Pröva att ha lite mörklila i det yttre c:et och sen kanske en mer neutral skugga på locket :)

Hoppas du inte tar illa upp, ville bara ge ett litet tips :)♡

http://littlemissengland.blogg.se

Alexandra Chorsell

27 april 2013 16:26

Hejsan.. Jo jag är medveten om det. :P Tack ändå.
Jag vill och kommer skaffa mer både mörkare och ljusare ögonskuggor samt consealer osv.. Än så länge så testar j a g bsra.. :P
Men tack du för din åsikt bra å veta och få respons. :)

 
Ingen bild

Alexandra

28 april 2013 07:59

Jag tycker det blev sjukt fint ^^ och jag tycker inte du ser sjuk ut, det var sista bilden där ljuset var dåligt kanske men på de andra så är det ju hur fint som helst :)
Jätteduktigt!

Vart är det du jobbar? ^^

Kraaam!!!

Alexandra Chorsell

2 oktober 2013 21:45

hejsan
just nu jobbar jag för ett företag som heter svensk infrastruktur men vill ev kommer byta jobb snart till DB schenker..
förlåt för det sena svaret.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Chorsell - 23 januari 2015 15:19

  alla dessa jävla tankar!    jag hållt på såhär sen i december och värre blir det! på jobbet så dock tänker jag inte så mycket på migsjälv och därav föredrar att vara där för att slippa alla dessa konstiga och ärligt talat twistade saker som k...

Av Alexandra Chorsell - 12 januari 2015 21:45

jag hua mig vad det har hänt mycket.    men främst är det nog mig och min jävla nacke/axlar efter bilolyckan som gjort allt till nästan ett rent helvete. jag må inte vara helt begränsad men jag känner mig så begränsad som jag kan bli för att bli ...

Av Alexandra Chorsell - 22 december 2014 21:17

det må visserligen bara vara 2 dagar kvar till jul nu och både jag min sambo och våra älskade vovvar men mycket har hänt och överraskats dom senaste två dagarna som gått istället.    ska jag kanske börja med att vi båda har världens bästa föräldr...

Av Alexandra Chorsell - 19 december 2014 20:19

...eller gör du det verkligen?   när man känner sig liten och ynklig och du vill bara sitta i en skog och reflektera över.. vafan är det som händer?   lite sån känsla går nu igenom mig sen igår. åter igen blev man sjukskriven en vecka med nya...

Av Alexandra Chorsell - 14 december 2014 17:20

  oh yeah!  har väntat som fan länge på att äntligen få dragträna vovvarna ordentligt! och idag gav min sambo mig hjälpen att ordna det! oooh! det bara sjöng glada sånger inombords på mig. som ett litet barn på julafton va jag då och fortfarande ...

Ovido - Quiz & Flashcards