Direktlänk till inlägg 25 april 2013

Ignore the fact of my ridiculus smile

Av Alexandra Chorsell - 25 april 2013 23:30

Jo jag börjar nu satt och säker glida mig in på det är med make up.
Jag vet att jag indirekt varit "kvinnlig" av mig genom att majoriteten av fallen, gå utan smink men känner att det är nog dags ändå.

Nu har jag väl kommit lite längre fram och kanske hittar bättre smink/penslar och div prylar därefter då jag upptäckte att det jag har är crappy stuff.. Men nybörjare är nybörjare och vi alla måste juh börja nånstans. :P även men skitsaker..

Så tänkte bara ladda upp lite bilder på mitt.. "eh" masterpiece.. "ahemm" *host* så får ni också se ofc.
Oh and btw..
Ignorera smilet på ena bilden med det överdrivna röda läpparna som inte matchade för fem öre..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Chorsell - 23 januari 2015 15:19

  alla dessa jävla tankar!    jag hållt på såhär sen i december och värre blir det! på jobbet så dock tänker jag inte så mycket på migsjälv och därav föredrar att vara där för att slippa alla dessa konstiga och ärligt talat twistade saker som k...

Av Alexandra Chorsell - 12 januari 2015 21:45

jag hua mig vad det har hänt mycket.    men främst är det nog mig och min jävla nacke/axlar efter bilolyckan som gjort allt till nästan ett rent helvete. jag må inte vara helt begränsad men jag känner mig så begränsad som jag kan bli för att bli ...

Av Alexandra Chorsell - 22 december 2014 21:17

det må visserligen bara vara 2 dagar kvar till jul nu och både jag min sambo och våra älskade vovvar men mycket har hänt och överraskats dom senaste två dagarna som gått istället.    ska jag kanske börja med att vi båda har världens bästa föräldr...

Av Alexandra Chorsell - 19 december 2014 20:19

...eller gör du det verkligen?   när man känner sig liten och ynklig och du vill bara sitta i en skog och reflektera över.. vafan är det som händer?   lite sån känsla går nu igenom mig sen igår. åter igen blev man sjukskriven en vecka med nya...

Av Alexandra Chorsell - 14 december 2014 17:20

  oh yeah!  har väntat som fan länge på att äntligen få dragträna vovvarna ordentligt! och idag gav min sambo mig hjälpen att ordna det! oooh! det bara sjöng glada sånger inombords på mig. som ett litet barn på julafton va jag då och fortfarande ...

Skapa flashcards