Direktlänk till inlägg 20 februari 2013

urk... damn you boyfriend!

Av Alexandra Chorsell - 20 februari 2013 09:14


hmmph! söt väckte mig att säga att lusse behöver gå ut vilket jag iofs förstår men om man sovit gott dom första tre timmarna som man sov sen vaknade klockan 3 på natten för å kissa och dricka möjlk för å sen väckas 6 på morgonen så kände jag att jag hade gääääärna stor lust att sova en eller två timmar till. 


dock så dröjde inte så väldans länge innan jag insåg att jag blev pigg av hans uppväckning samt att lusse såg smått nedstämd ut så jag gick ut iaf. så nu sitter jag här å ska testa ett spel jag köpte hem men som jag också fick lite rabatt också på eftersom jag fyllde år och hade namnsdag nyligen^^, samt söka jobb. måste också höra av mig till min handläggare på arbetsförmedlingen också då jag har lite frågor ang intervjun jag va på igår. 


Jag måste säga att av dom två arbetsförmedlingar jag varit på och sökt jobb på så är Upplands Väsbys arbetsförmedling bäst! (tänka sig! jag ger lite kreds till arbetsförmedlingen. xD) för att inte nog med att dom är exremt hjälpsamma med seminarier,dom peppar en till max! dom är tom med så passa bra att om dom hör att någon fått gå på intervju eller fått ett jobb och det är deras sista dag på arbetsförmedlingen så blir dom jätteglada och frågar hur intervjun va, vad för frågor dom fick, hur ser deras anställning ut som dom fått osv.

varje gång jag har kommit ut därifrån (frånsett onsdags förra veckan) så blir jag alltid peppad att söka jobb. sen har man juh dåliga dar då man känner att allt är åt helvete istället..


måste dock säga en sak till innan det är dags att göra annat och det är att jag nu tänkte att jag ska ta "poison" igen. donno why men vill väl kanske se om den hjälper när jag är ute med lusse och sötsuget för colan och annat godis. dock så tog jag den för ca en timma sen och känner att den har extreeeeeemt stark effekt på min syn och balans för inte nog med att den får mig att känna mig typ full ( du vet, lite vinglig och gärna snurrig balans brukar man juh få) och att synen känns ansträngd, typ som att jag suttit och streckläst i 3 timmar och har ont i ögona för att jag bara läst och koncenrerat mig. kan juh iofs ha lite med å göra att jag kanske måste äta mer mat till tabletten, får trycka i mig mer nästa dag.   


nä dags å göra annat som sagt! tjolahopp!

 

jag som har satt in en p-spiral känner att jag blöder onormalt mycket och länge just nu och var lovad att blödningarna skulle försvinna helt,och nu när jag letar information om hur länge man blöder efter insatt p-spiral så är det inte så lång tid efter men tillräckligt för att det ska lämna mig galen av sex framtill xD haaha... 

 

http://epi.vgregion.se/upload/L%C3%A4kemedel/Gynekologi/L%C3%A4nkdokument%20till%20hemsidan/Spiraler%202010.pdf

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Chorsell - 23 januari 2015 15:19

  alla dessa jävla tankar!    jag hållt på såhär sen i december och värre blir det! på jobbet så dock tänker jag inte så mycket på migsjälv och därav föredrar att vara där för att slippa alla dessa konstiga och ärligt talat twistade saker som k...

Av Alexandra Chorsell - 12 januari 2015 21:45

jag hua mig vad det har hänt mycket.    men främst är det nog mig och min jävla nacke/axlar efter bilolyckan som gjort allt till nästan ett rent helvete. jag må inte vara helt begränsad men jag känner mig så begränsad som jag kan bli för att bli ...

Av Alexandra Chorsell - 22 december 2014 21:17

det må visserligen bara vara 2 dagar kvar till jul nu och både jag min sambo och våra älskade vovvar men mycket har hänt och överraskats dom senaste två dagarna som gått istället.    ska jag kanske börja med att vi båda har världens bästa föräldr...

Av Alexandra Chorsell - 19 december 2014 20:19

...eller gör du det verkligen?   när man känner sig liten och ynklig och du vill bara sitta i en skog och reflektera över.. vafan är det som händer?   lite sån känsla går nu igenom mig sen igår. åter igen blev man sjukskriven en vecka med nya...

Av Alexandra Chorsell - 14 december 2014 17:20

  oh yeah!  har väntat som fan länge på att äntligen få dragträna vovvarna ordentligt! och idag gav min sambo mig hjälpen att ordna det! oooh! det bara sjöng glada sånger inombords på mig. som ett litet barn på julafton va jag då och fortfarande ...

Ovido - Quiz & Flashcards